nedelja, 15. julij 2012

Nasvidenje...


Vem, da bi znal kdo kliknit na tole zgolj zaradi naslova. Se opravičujem, če ste pričakovali kaj drugega.

Hotel sem zgolj objaviti reklamo, ki sem jo danes videl v eni restavraciji s hitro prehrano. Zanimiva mi je bila zato, ker je provokativna v stilu ameriških provokativnih reklam, kjer konkurenca zelo "posredno" blati svoje tekmece.

Ta reklama je, kot omenjeno, obešena na moškem wc-ju v eni od fast-food restavracij v Luxembourgu. Na njej je napis:
"Auf wiedersehen. Nouvelle Volvo V40. Dites au revoir aux Allemandes."
kar v prevodu pomeni:
"Na svidenje. Novi Volvo V40. Recite Nemcem nasvidenje."

Mislim, da mi ni treba poudarjati, kateri 'Nemci' so v igri...

Volvo V40. Dites au revoir aux Allemandes.

Za primerjavo prilagam še podobno provokativno reklamo iz Amerike...

BMW to Audi: Checkmate.

2 komentarja:

LuFra pravi ...

Pricakovala sva:na svidenje greva v porodnisnico in se vidimo...pa se browser je obema nekaj nagajal . Njemu preko Kindla meni Preko iph, nato pa namesto..
Dobro si nas aktiviral...:).
Cakamo
:)

LuFra pravi ...

Pricakovala sva:na svidenje greva v porodnisnico in se vidimo...pa se browser je obema nekaj nagajal . Njemu preko Kindla meni Preko iph, nato pa namesto..
Dobro si nas aktiviral...:).
Cakamo
:)