Vem, da bi znal kdo kliknit na tole zgolj zaradi naslova. Se opravičujem, če ste pričakovali kaj drugega.
Hotel sem zgolj objaviti reklamo, ki sem jo danes videl v eni restavraciji s hitro prehrano. Zanimiva mi je bila zato, ker je provokativna v stilu ameriških provokativnih reklam, kjer konkurenca zelo "posredno" blati svoje tekmece.
Ta reklama je, kot omenjeno, obešena na moškem wc-ju v eni od fast-food restavracij v Luxembourgu. Na njej je napis:
"Auf wiedersehen. Nouvelle Volvo V40. Dites au revoir aux Allemandes."
kar v prevodu pomeni:
"Na svidenje. Novi Volvo V40. Recite Nemcem nasvidenje."
Mislim, da mi ni treba poudarjati, kateri 'Nemci' so v igri...
Volvo V40. Dites au revoir aux Allemandes. |
Za primerjavo prilagam še podobno provokativno reklamo iz Amerike...
BMW to Audi: Checkmate. |
2 komentarja:
Pricakovala sva:na svidenje greva v porodnisnico in se vidimo...pa se browser je obema nekaj nagajal . Njemu preko Kindla meni Preko iph, nato pa namesto..
Dobro si nas aktiviral...:).
Cakamo
:)
Pricakovala sva:na svidenje greva v porodnisnico in se vidimo...pa se browser je obema nekaj nagajal . Njemu preko Kindla meni Preko iph, nato pa namesto..
Dobro si nas aktiviral...:).
Cakamo
:)
Objavite komentar