Včeraj sem pisal, kako se registrira avto v Luxembourgu. Danes sem po tem projektu že malo prišel k sebi :D.
Nisem še napisal, da mi je projekt vzel cel teden, od tega veliko letanja večkrat na en in isti urad, za povrh pa dva dneva konkretnega čakanja v vrstah. Da si boste lažje predstavljali, sledi fotoreportaža:
Najprej se načakaš v čakalnici, da urediš papirologijo:
|
Pogled proti vratom (okna od 1-4) |
|
Pogled na zunanja okenca: 5-10 |
Naslednji korak je tehnični pregled. Za to se postaviš v vrsto - številka vrste je odvisna od tega, ali imaš termin ali ne. Brez termina si v vrsti en.
|
Postaviš se v vrsto 1 |
|
Drugi dve vrsti sta precej bolj zasedeni |
Vse tri vrste naredijo 180°ovinek in zavijejo nazaj proti začetku, kjer je tudi vhod v garažo.
|
Pogled na vse tri vrste iz sredine |
|
In vse tri vrste tik pred vhodom v poslopje tehničnih |
Spuščajo izključno vrsti 2 in 3 (skrajni levi dve na zgornji sliki), iz vrste 1, torej tiste, kjer smo nesrečniki brez dogovorjenega termina, pa spuščajo zgolj 4 vozila na pol ure - v vrsti jih običajno stoji kakšnih 30. Ko vidiš spodnji pogled (torej vhod v halo), si že zmagal.
|
Takole izgleda hala za pregled vozil |
|
Pogled na zadnji del hale iz čakalnice (ki je vidna na prvi sliki) |
No, proces sem končal, tako da imam zdaj uradno registriran avto v Luxembourgu. In seveda rumene tablice. :D
2 komentarja:
Omg pa sem jaz mislila da v slo komplicirajo... Adijo pamet :)
Zanimivo je, da je v Sloveniji 2 mio prebivalcev in nekaj čez 1 mio registriranih vozil (podatek iz 2010). V Luxembourgu je 450.000 ljudi in 430.000 registriranih avtov (podatek iz 2012).
Ta podatek sam po sebi ne bi pomenil nič, če ga ne opremimo z dejstvom: V Sloveniji lahko narediš tehnični pregled na vsakem vogalu, v Luxembourgu pa samo na treh točkah.
Pa si mislite svoje...
Objavite komentar