sobota, 20. oktober 2012

Končno je za mano...

Včeraj sem pisal, kako se registrira avto v Luxembourgu. Danes sem po tem projektu že malo prišel k sebi :D.

Nisem še napisal, da mi je projekt vzel cel teden, od tega veliko letanja večkrat na en in isti urad, za povrh pa dva dneva konkretnega čakanja v vrstah. Da si boste lažje predstavljali, sledi fotoreportaža:

Najprej se načakaš v čakalnici, da urediš papirologijo:

Pogled proti vratom (okna od 1-4)

Pogled na zunanja okenca: 5-10
Naslednji korak je tehnični pregled. Za to se postaviš v vrsto - številka vrste je odvisna od tega, ali imaš termin ali ne. Brez termina si v vrsti en.

Postaviš se v vrsto 1

Drugi dve vrsti sta precej bolj zasedeni

Vse tri vrste naredijo 180°ovinek in zavijejo nazaj proti začetku, kjer je tudi vhod v garažo.
Pogled na vse tri vrste iz sredine 

In vse tri vrste tik pred vhodom v poslopje tehničnih

Spuščajo izključno vrsti 2 in 3 (skrajni levi dve na zgornji sliki), iz vrste 1, torej tiste, kjer smo nesrečniki brez dogovorjenega termina, pa spuščajo zgolj 4 vozila na pol ure - v vrsti jih običajno stoji kakšnih 30. Ko vidiš spodnji pogled (torej vhod v halo), si že zmagal.

Takole izgleda hala za pregled vozil

Pogled na zadnji del hale iz čakalnice (ki je vidna na prvi sliki)
No, proces sem končal, tako da imam zdaj uradno registriran avto v Luxembourgu. In seveda rumene tablice. :D

2 komentarja:

Mojca Temlin pravi ...

Omg pa sem jaz mislila da v slo komplicirajo... Adijo pamet :)

Just me pravi ...

Zanimivo je, da je v Sloveniji 2 mio prebivalcev in nekaj čez 1 mio registriranih vozil (podatek iz 2010). V Luxembourgu je 450.000 ljudi in 430.000 registriranih avtov (podatek iz 2012).

Ta podatek sam po sebi ne bi pomenil nič, če ga ne opremimo z dejstvom: V Sloveniji lahko narediš tehnični pregled na vsakem vogalu, v Luxembourgu pa samo na treh točkah.

Pa si mislite svoje...